Bloodbowl te koop?

  • Pedaitsky

    Wil iemand, die in Belgie woont, zijn Bloodbowl spel verkopen? Mail mij

  • florent(a.k.a. snotlingz)

    ik woon niet in belgië en wil ook niks verkopen,

    maar over een paar maanden komt de nieuwe set uit, met alle regels (deathzone, blood bowl handbook &the 4th edition rulez) in een boek.

    Je kan natuurlijk ook met de ouwe versie spelen en deathzone los kopen.

    Maar als ik jou was zou ik op de nieuwe set wachten.

    suc6

    florent

  • Pedaitsky

    Zal in deze set ook het bord, de dobbelstenen, twee teams enz. zitten? En zal ze te verkrijgen zijn in België?florent(a.k.a. snotlingz) schreef:

  • florent(a.k.a. snotlingz)

    ja de twee teams dobbelstenen en als wat je nodig hebt zit er in.

    en over belgië….als er een games workshop in belgië is kan je hem daar kopen of bestellen.

    En anders moet je hem via het internet bestellen :-(.

    veel suc6

    florent (a.k.a. snotlingz)

  • david

    nt

  • florent(a.k.a. snotlingz)

    ik bedoelde gewoon games workshop, want e-bay is wel goedkoper,

    maar dat zijn tweede hans dingen, en de nieuwe blood bowl set is nog niet uit laat staan tweede hands.

    Duz e-bay duurd nog ff.

    florent (a.k.a.snotlingz)

  • david

    Koop de BB basisset en Death zone.

    Download alle nieuwe regels van fanatic

    Klaar is keessie

  • florent(a.k.a. snotlingz)

    nee,

    a. we hadden het over de nieuwe set

    b. de regels die je kan downloaden zijn nog steeds niet officiël, er komt weer (hele diepe zucht)een nieuw regelbook uit.

    het gaat (als ik me niet vergis) blood bowl annual 2002 heten, de nieuwe set bevat alle regels(deathzone, blood bowl, annual 2002)

    Maar je kan inderdaad ook deathzone en blood bowl begin doos appart kopen op e-bay en dan ook nog eens de nieuwe regels bij de gw bestellen……

    Ik wens Pedaitsky in iedergeval veel suc6.

    snotlingz

    p.s. je zou in de via-via (is die ook in belgië verkijgbaar?) of iets dergelijks kunnen adverteren voor een begin doos.

  • Pedaitsky

    oké, bedankt voor de hulp. Ik denk dat ik gewoon ga wachten tot de nieuwe ste hier uit is.

  • david

    De regels zoals die nu op de site van fanatic staan, zijn diegene die straks ( maart ) ook in de BB annual staan. De plannen ( volgens Jervis zelf ) zijn om de oude BB set uit te geven ( nu weer verkrijgbaar ) maar met xtra de Deathzone boek en een simpele uitdraai van de aanpassingen / nieuwe regels zoals die ook op we fanatic - site staan.

    Op die site komt, binnenkort / tzt een nieuw rulebook waarin alle regels zijn aangepast / toegevoegd zodat je het zelf kan uitprinten.

    Nu moeten we het dus doen met 3rd edition en de papieren van internet.

    David