Big Guys for High Elf teams

  • Roel

    Hoi, we runnen in onze omgeving (Uden) al 2 jaar een BB-league, maar tot nu toe heeft er nog nooit iemand High Elf gekozen wegens het ontbreken van (allied) Big Guys. Dit is jammer omdat High Elf op zich een serieuze keuze zou moeten zijn voor een nieuw team. Weet iemand die bekend is met de Gamesworshop-world een optie voor High Elf Big Guys? We spelen zonder de ‘Rookie Big Guy’ variant (zie Oberwald (4.15?)).

    Groetjes,

    Roel

  • Jeroen

    Ik speel zelf met High Elf en inderdaad Big guys zijn eigenlijk niet te vinden. Ik heb wel wel ergens statistieken voor een bloodbowldragon gevonden. Ik moet ze nog ergend hebben liggen. Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar wel een geinig idee.

  • david

    Ik vind Big Guys eerlijk gezegd niet echt in een High ( of Wood ) elf team passen. Ze spelen teveel op passen en snelheid om een slome BG in het team te hebben.

    ( mijn Woodies spelen zonder Treemen, die zitten wel bij de Halflings. )

    Dark elf zijn meer op slaan en zijn dark, dus meer in voor minotaurs en wat dies meer zij. ….. . vind ik.

  • Princelucianus

    In onze competitie doen de highelves het fantastisch en ze hebben alleen een wood elf ally. Big guys zijn leuk, maar over het algemeen niet noodzakelijk om te winnen. Een team niet kiezen omdat ze geen big guys kunnen hebben vind ik geen reden. Die jongens doen het gewoon prima zonder big guys, punt.

    Lucy

  • florent(a.k.a. snotlingz)

    Ik ben het er mee eens, high elfs hebben geen big guy nodig.

    Ze zijn een agility team, als je daarmee kan spelen (ik niet) moet het makkelijk zonder strenght kunnen.

    Behalve dat wens ik alle high elfs vreselijke dingen toe…….

    Ik heb van ze verloren (met snotlings) snik, snik.

    Mocht je toch echt big guys willen kan je iets on-officiëls zoeken of de ally regels aanpassen.

    have fun

    florent

  • david

    er

  • florent(a.k.a. snotlingz)

    eeuhmmm……wat is precies de cave?

    florent

  • princelucianus

    De cave is een aanvalstactiek van de langzamere harde teams. Je maakt een gesloten formatie en je loopt met je groep naar voren. Dat heet “de Cave”. Als ik David goed begrijp tenminste. Er is in A'dam ook een kroeg die “the Cave” heet, dat zou dus ook kunnen.

    Lucianus

  • Princelucianus

    O nee, @!#$, dat was de Cage…. De kroeg heet wel The Cave trouwens…

    Foutje, bedankt…..

    Lucianus

  • david

    De Cave is DE spellenzaak in Utrecht. Er is daar iemand die volkomen snotlingz - gek is ( heeft zelfs een Fantasy Snotlings - leger )

    Ik dacht … Hee, een bekende.