Kislev Team

  • Jeroen

    Hallo allemaal,

    Ik zit al heel lang te denken aan een kislev bloodbowlteam. De vraag is alleen hoe te beginnen. Iemand een tip ???

  • Jeroen

    Jeroen schreef:

    >

    > Hallo allemaal,

    >

    > Ik zit al heel lang te denken aan een kislev bloodbowlteam.

    > De vraag is alleen hoe te beginnen. Iemand een tip ???

  • florent

    hallo,

    Ik weet niet wat een kislev team is en ik heb het niet kunnen vinden op internet. Kan je me vertellen wat voor team het is?

    Maar de kislev is in iedergeval een onofficieel team, dus je moet er rekening mee houden dat de toernooi organisator of je tegenstander(als je geen toernooi speelt) misschien het team niet toestaat en dan kan je er niet mee spelen.

    suc6

    florent

  • Princelucianus

    Kijk hier eens naar.

    http://niels.xs4all.nl/bloodbowl/team.pl?id=6

    Maar je bedoelt waarschijnlijk stats e.d

    Ik zou persoonlijk zeggen een soort mengelmoes van norsca en humans.

    dus Bv:

    0-10 Linemen. 6 3 3 8 (gen) 60.000

    0-4 Blitzers 7 3 3 7 Block, Dauntless (gen, str) 80.000

    0-2 Throwers 6 3 3 7 Block, Pass (gen, pass) 70.000

    0-2 Catchers 8 3 3 7 Block, Catch (gen, agil) 90.000

    0-1 Agent 6 3 3 8 Block, Dodge, Leader (gen, str. agil), 120.000

  • florent

    oke dat is dus een kislev team, de russen.

    Tips? ja nogmaals de kislev is onofficieel dus daar moet je over informeren bij je toernooi oganistor of je tegenpartij.

    Verder zou ik zeggen koop die twee catcher want die zijn goed!!!

    En denk ook aan de fan factor (belangrijk!!) de re-rolls, en onmisbaar de dokter.

    succes

    florent

  • Princelucianus

    Nee, er bestaat geen Kislev team, maar in de warhammer wereld is een stad die Kislev heet, en vele steden in de Warhammer wereld hebben een aangepaste naam uit de Europese wereld. Meestal komt de naam overeen met het thema van de streek. Hence, Kislev zal wel een communistisch achtige staatvorm hebben. Hence, dit team voorstel.Omdat Kislev ook nog redelijk noordelijk lagen, vond ik dat ze wat Norsca achtige skills nodig hadden.

    Het team ansich bestaat iig niet, maar dar was al duidelijk. Ik denk ook niet dat

    Jeroen hier mee naar toernooien wilde gaan. De meerderheid speelt het toch thuis met vrienden en vrienden van vrienden.

    Lucianus

  • Astaldo

    0-12 Linemen 6 3 3 8 (gen) 50K

    0-2 Catcher 7 3 3 7 Catch, Block (gen,ag) 80K

    0-2 Thrower 6 3 3 8 Pass (gen, pass) 70K

    0-4 Kossacks 6 3 3 8 Block, Jump Up, Dauntless (gen, str) 100K

    denk ik

  • florent

    oke,

    nu snap ik het (dat is bijzonder voor mij).

    die catcher moet je trouwens inzetten, dodge en blok is de perfecte combinatie!!(eigenlijk moet je er ook stand firm of side step bij hebben)

  • david

    Block is te goed op een speler met MA 7, en dodge voor maar 80K. Hij moet minstens 90K kosten ( + 20K voor extra Block skill bij basic cost )

    Ook past dat niet echt bij een catcher.

    De kossack is leuk en erg in stijl.

    Wellicht kan je alle spelers, net als de Norse en Amazons block en Dodge hebben, jump up geven. Kislev is nogal vaak door Chaos overspoeld en weer op gekomen ( luctor et …. ) Dit geeft het team ook iets eigens.

    De AV moet denk ik wel 7 zijn. Kislevites vechten nogal ontbloot ( vgl Kislevite horse archers bij WH 5th ed. ) dus 8 is nogal veel. Wellicht wel voor die kossachs.

    David

  • Astaldo

    ben ik met je eens een nieuwe versie?:

    0-12 Koelak 6 3 3 7 jump up 50K (general)

    0-2 Janitsar 7 3 3 7catch, jump up 70K (general, agility)

    0-2 Tartar 6 3 3 7pass, jump up 70K (general, passing)

    0-4 Kossack 6 3 3 8 block, dauntless, Jump up (general strength)

    Big Guy

    0-2 Werebear 4 5 1 8 wild animal, thick skull, multiple block 120K (strenght)