Bloodbowl

  • Maverick

    Ik speel al een aantal jaar Bloodbowl. Nu ben ik op zoek naar mensen die het spel spelen en graag eens een keer tegen iemand anders willen spelen. Ik woon in de buurt van Eindhoven maar ben bereid om er zelfs voor naar Utrecht te reizen ofzo. Een OV doet wonderen.

    Heb zelf teams van rating 200+ maar ook van minder. Ik hoor er wel iets van.

    Grtz,

    Maverick.

  • Harold

    Ik kom zelf uit de buurt van eindhoven dus mail me maar eens

    Harold

    bloodbowl@pagina.nl

  • Vinz D.

    Anders moet je eens zoeken naar een league in de buurt. Je hebt o.a. de BUBBLE league in Utrecht, de m@hobbit in Amersfoort en ik geloof dat er ook eentje in Nijmegen zit, alhoewel de naam me toch ontschoten is.

  • dave

    En daar ben je nog steeds meer dan welkom .. alleen is het wel gebruikelijk met een nieuw team (i.e. TR100) te beginnen

  • Pieter69

    hallo iedereen,

    ik weet niet of deze pagina nog gebruikt wordt maar ik doe toch een poging.

    ik heb jaren geleden dit spel gespeeld en vond het zo tof. ik wil graag weer begninen maar ik kan het echt nergens meer vinden! ik heb het alleen op internet gevonden voor een prijs van 80,-. ik vind dit te prijzig. of moet ik sowieso aan zo'n prijs denken?

    heeft iemand sugegsties waar ik dit spel kan kopen?

    mvg. Pieter

  • Jasper de Boer

    Hallo,

    Je post is al van een tijd geleden. Speel je al/nog Blood Bowl? Ik wil het na een paar jaar niet gespeeld te hebben, weer oppakken. Heb je interesse?

    Groet,

    Jasper de Boer

    Zutphen