Bloodbowl rond Tilburg.

  • Guido Moonen

    Hmm,

    vraagje ik zou graag ook leren om Bloodbowl te spelen ik heb de rules gelezen maar heb nog niet het starters pakket vind ik een beetje duur om nog niet zeker te weten of ik het echt een leuk spel vind.. Maar ik ben dus op zoek naar mensen die het in Noord Brabant het liefste in de buurt van Tilburg spelen maar Breda / Eindhoven / Den Bosch is geen probleem.

    Vooral dus om eens te kijken wat het is en om taktiek te leren :D

  • Harm

    Hoi Guido,

    In en rond Eindhoven spelen een aantal mensen die ik ken Bloodbowl. (Waaronder ook ikzelf) Meestal speel ik tijdens een spellendag. Bijv. van GameForce/TMG of Targa. Ik wil je het best uitleggen… maar ik ben geen pro.

    meer info: bloodbowl_harm at hotmail.com

  • Harold

    ik speel ook veel bloodbowl,

    heb alle teams…je bent welkom om een keer te komen proberen

    groeten Harold

    p.s. ik woon in eindhoven

  • Dave

    Harold: kom ook naar Utrecht, net als Coen. (als je die kent)

    dave

  • remco

    Hey Guido,

    Ik ben een beginnende speler, ik speel sinds een paar dagen bloodbowl met/tegen mijn schoonbroertje.

    Ik weet niet of je wel eens in het spelkwartier komt (in de langestraat), maar daar wordt ook wel eens gespeeld.

    Ik denk dat ze daar ook wel het een en ander kunnen uitleggen.

    Nog succes met spelen en vooral veel plezier.

    Groetjes remco.

  • Derk

    We zijn in Tilburg weer bezig tegenwoordig. Eerst hadden we iedere eerste zondag van de maand tournooi maar omdat niet iedereen altijd kon zakt dat nu wat in. Ik ben van plan een nieuwe competitie op te starten maar ben nog een beetje aan het brainwaven over de huisregels. Ben het namelijk niet helemaal eens met de nieuwe regels waar het starplayers, wizards en foulen betreft. Als je een keer op vrijdagavond naar het Labyrinth komt tussen 20.00 en 24.00 uur ( is geen spelkwartier meer maar wel langestraat 176 ) kan je info krijgen over de verschillende competities die in Tilburg lopen. Als je ook een potje wil spelen wel vantevoren aankondigen zodat ik materiaal beschikbaar heb.