"nieuwe teams"

  • Peppie

    Op ebay lees ik steeds aanbiedingen van de nieuwe versies van alle legers. Bovendien zijn er een paar teams bijgekomen, zoals Khemri.

    Weet iemand ook of dit onze kant (Nederland) ook nog op komt?

  • florent (a.k.a. snotlingz)

    Peppie schreef:

    > Op ebay lees ik steeds aanbiedingen van de nieuwe versies van

    > alle legers.

    bedoel je teams? en ik weet niet precies wat je bedoeld met nieuwe versies, maar vel miniatuurtjes zijn inderdaad opnieuw uitgebracht. Het kan ook dat je misschien kijkt naar teams van andere bedrijven (bijv. shadowforge) die ook blood bowlachtige mniaturen maken.

    >Bovendien zijn er een paar teams bijgekomen,

    > zoals Khemri. Weet iemand ook of dit onze kant (Nederland) ook nog op komt?

    Een paar nieuwe teams? ik neem aan dat je dan ook doelt op amazon, norse en lizardman?

    Deze drie zijn al verkrijgbaar via mailorder of in een aantal hobbywinkels.

    Khemri miniatuurtjes zijn ook verkrijgbaar, het idee is dat dit een afsplitsing wordt voor undead, maar er zijn nog een officiele regels voor ze. Als ik jou was zou ik dus nog even wachten met deze kopen. Ze komen vast ook snel naar Nederland.

    alle regels van de teams en het nieuws aan het blood bowl front kan je volgen op de GW site;

    http://www.gamesworkshop.com/Warhammerworld/bloodbowl/news.htm

  • Harm

    Ik koop mijn teams altijd op het spellenspektakel. Daar heb ik afgelopen november ook een khemri team gekocht.

    Er moet nog wel wat geknutseld worden om ze in elkaar te zetten. De mummies bestaan dan wel uit 1 stuk, de rest bestaat uit 6 of 7 onderdelen per mannetje!

  • David

    Er is nu ook een ‘Nurgle’s Rotters' team. Mooie mini's