1e match met mijn Darkelves

  • Don Cane

    Hallo,

    Zoals ik een tijdje geleden beloofde hier een kort verslag van mijn eerste match met mijn Darkelves.

    Afgezien van het feit dat ik m'n eerste wedstrijd heb verloren met 3 - 1, kan ik toch tevreden zijn. Ik heb geprobeerd mijn aandacht iets minder naar het scoren te leggen, maar te gaan voor SPP.

    Mijn startopstelling bestond uit 11 linemen, 3 Rerolls, FF 3 en een Apothecary.

    Doordat de Headcoach, gmbl, werd gekidnapt en daar grof losgeld voor betaald moest worden, verdiende ik helaas geen geld. Maar de 25 SPP maakten veel goed. Van die SPP heb ik twee linemen de ‘Block’ skill gegeven. De rest moet nog even wachten.

    Komende week match 2.

    Don Cane.

  • Princelucianus

    Scoren levert nog meer sppoints op, dus was dat geen slecht idee geweest.

    1 vraagje. hoe scoor je in vredesnaam 25 SPP als je maar 1 TD maak en 1 MVP heb???

    8 casualties en 1 completion ???

    Succes met westrijd nummer 2

    Lucy

  • Don Cane

    Hi,

    De 25 SPP heb ik gekregen door 11 completions, 1 TD, 3 casualties en 1 MVP te

    verzamelen.

    Daar had ik in eerste instantie mijn financien bij willen rekenen, maar helaas raakte ik dat kwijt door de kidnapping.

    Don Cane.

  • Princelucianus

    11 compl!!! Nog nooit gezien. proficiat.

    Het record in een hele wedstrijd bij ons is 8, en dat doen dan 2 teams.

    Dit betekent dat je team slechts 5 turns de bal niet in handen had. Impressive!!

    Zelfs dat heb ik zelden gezien.

    Lucy