Hasselt league

  • Yves Vandevoort

    Vandaag heeft de skaven speler zij eerste match gespeeld tegen Orion's Revenge (Wood Elves) en heeft glorieus gewonnen met 3-1. Helaas voor de wood elf speler, 2 doden, dankzij wel heel erg lucky ‘Throw a rock’ resultaten :( Hij heeft dan ook besloten opnieuw te starten. De Rat-orge van de Skaven heeft nu block gekregen, en is daardoor iets schrikwekkender geworden (was ie eigenlijk al, Str 5 is toch wel veel) Misschien dat ik (Chaos Dwarfs, Nazghull Avengers) vanavond nog tegen hem ga spelen, alhoewel hij een beetje schrik leek te hebben, vanwege een aardig verschil in Teamrating (106 tegen 123) en 2 bull centaurs met block. Maar ja, zo gaat dat in leagues, het kan hard zijn. Die str 5 is irriterend, moet ik er al een Bull Centaur en nog 2 tegen zetten om hem neer te krijgen met 2 stenen(gelukkig heb ik een dwarf met guard, dus dat kan nog lukken). En Skaven zijn erg snel, te snel voor mijn team… Indien we spelen, laat ik de uitslag wel weten.

    Yveske

  • Yves Vandevoort

    Heb dus die match tegen Skaven gespeeld. Het is ge-eindigd in een 1-1 gelijkstand, maar ik heb het team wel hard pijn gedaan. 4 Casualties (waarvan 1 dode) en veel KO's. Ook heeft de scheidsrechter zijn 2de Gutter Runner van het veld gestuurd, en aldus kwam het niet meer tot scoren. Beetje pech gehad met going for it bij de Bull Centaurs, anders had ik 2-1 kunnen maken. Beide Bull Cenaurs hebben een tweede skill gekregen (buiten block hebben ze nu dus Tackle, en de andere Strip ball). Helaas heb ik slecht gerold voor de agein roll (dubble 1) en verloor een Bull Centaur 1 AV. Dat is wel minder, maar het kon niet blijven goed gaan.En een hobgoblin heeft een niggling Injury (oh nee…).

    Team rating is nu 132, niet slecht na 4 matchen denk ik.

    Yveske

  • florent(a.k.a. snotlingz)

    Maar je kan toch niet gelijk spelen (huis regels??), je speelt een sudden death verlengen van 8 beurten? En bij gelijk stand na de verlenging gooi je gewoon dobbelstenen (wie het hoogste gooit wint).

    Ik zelf zou geen tackle kiezen voor een bullcentaur, maar het ziet eruit dat de wedstrijd goed is gelopen (vanuit jou oogpunt).

    florent(a.k.a.snotlingz)

  • david

    Ik speel in een ‘echte’ competitie.

    Elk team speelt twee keer tegen elk ander team, een keer uit, en keer thuis.

    Dan kan je ook aan gelijk spelen doen ( net als bij bv. voetbal )

    Finales en Cup wedstrijden hebben natuurlijk wel een verlenging.

    da