Re rolls in leagues

  • Yves Vandevoort

    met het huidige systeem, kan je op geen enkele manier Re-rolls bijkopen. Vroeger kon dat nog wel, via de magic item, random events… kaartjes. Daar die niet meer gebruikt worden, is het onmogelijk re-rolls bij te krijgen. Ik vind dit niet logisch, want een team krijgt toch, als geheel zijnde, ook ervaring in matchen, waar zij fouten uit kunnen leren, en tussendoor wordt er toch ook getraind (zoals in real life voetbal). In de Hasseltse league ben ik de enige speler (op het goblin team na dan) die 3 basic re-rolls heeft, en ik vind dat wel jammer voor de andere teams. Daarom had ik het volgende uitgedacht.

    Teams, die minder als 3 re-rolls hebben, kunnen één re-roll bijkopen om de 3 matchen aan de normale prijs.

    Zodoende kunnen alle teams aan 3 re-rolls geraken, en is er ook motivatie om wat te blijven spelen, ook al gaat het minder goed.

    Graag jullie ideeën omtrent dit, danks :)

    Yveske

  • Princelucianus

    In de regels staat dat je teamrerolls kunt kopen, maar voor het dubbele van de normale prijs. Dus, bij teamcreation kosten ze voor dwergen 40K en daarna 80K. Voor ondode dus eerst 70K en later 140K. Je kan ze dus wel blijven kopen, maar ze zijn gewoon duurder. De kaart "extra training zorgde ervoor dat je teamrerolls kon kopen (als je het geld had) voor de prijs die je betaalde bij teamcreation. Dus een extra training koste de dwergen maar 40K en niet 20K.

    Dit zijn de orginele regels en die behoren in het deathzone boekje te staan. Sterke teams hebben eigenlijk aan 3 rerolls wel genoeg, al heeft iedereen er toch liever 6, denk ik.

    Lucy

  • Yves Vandevoort

    Ach zo, daar heb ik dan overgelezen denk ik. Moet ik eens even nalezen dan in DZ. Hartelijk dank :)

    Yveske