Chaos Dwarf team

  • Yves Vandevoort

    Dit is het Chaos dwarf team waarmee ik begonnen ben in mijn league, hier in Hasselt:

    2 Bull Centaurs 260 k

    6 Chaos Dwarfs 420 k

    4 Hobgoblins 160 k

    3 Rerolls 150 k

    1 Fan Factor 10k

    Eerste match tegen Dwergen heb ik gewonnen met 3 - 1, een bull Centaur heeft nu block (heeft zelfs 2 maal gescoord), en een chaos dwarf heeft Leader. Ook een fan factor bij gekregen.

    Tweede match tegen orcs (met 4 black orcs, 4 blitzers, thrower, 2 linemen) was minder goed, maar heb ik gewonnen met 1-0, weingig SPP gehad, maar nog net een chaos dwarf Guard kunnen geven. En een Apothecary gekocht.

    Weet nog niet tegen wie de derde match zal zijn, maar ik laat het wel weten.

    Yveske

  • Princelucianus

    Goed team en een mooie start en een terechte 1 ff gekocht. Bij deze jongens heb je inderdaad niet veel fans nodig. Hobgoblins kosten toch (bijna) niets en de rest gaat nooit dood (nou ja, zelden).

    Een apotheek is er eigenlijk meestal om die arme hobgoblins te redden.

    Chaos dwarves, net als undead, zijn eigenlijk al na enkele wedstrijden uitgekocht qua spelers (tenzij enkele spelers per ongeluk doodgaan, maar dat zijn meestal toch de sukkels….)

    Lucy

  • Yves Vandevoort

    Die Apotheek heb ik gekocht omdat ik die Bull Centaurs toch een beetje in leven will houden, ze zijn nogal belangrijk Ik investeer liever 50 k in een apo, dan nog eens 130k om een dode te vervangen. Van de 4 TDs die ik tot nu toe gemaakt heb, heeft een Bull Centaur er 3 gemaakt. Ik zou ook niet echt weten wat ik anders met mijn geld moet doen (buiten misschien wat extra Hobgoblins kopen) Ik had gedacht van te sparen voor een Minotaur Big Guy, omdat ik de models zo leuk vind hehe, en om wat extra slagkracht te hebben. Str 5 slaat best wel door, en met wat assist kan je 3 dice rollen, altijd leuk. (Hier komt die dwerg met Guard handig van pas) Chaos Dwarfs moeten vooral veel slaan en meppen uitdelen, anders lukt het niet echt (de bal oppakken met een bull centaur was een lucky roll)

    Yveske

  • Princelucianus

    Minotaurs krijgen helaas nooit assist en moeten altijd alleen en als eerste slaan (Vanwege wild animal). Als ze naast iemand staan MOETEN ze blokken, en dat kan in je nadeel gaan werken.

    Neem dus een minotaur als je het leuk vind en een ogre omdat ze beter (ergo, minder gevaarlijk) zijn.

    Als je geld op is moet je inderdaad maar hobgoblins kopen.

    Bij mij scoren die juist het meest?

    zie http://niels.xs4all.nl/bloodbowl/team.pl?id=7

    Lucy

  • david

    fshg